دانلود رایگان فیلم و سریال

دانلود رایگان فیلم و سریال

یبا مووی کار خود را از آذر 1396 با هدف ارائه خدمات رایگان و با کیفیت بالا در زمینه دانلود قانونی فیلم و سریال آغاز کرد.

.
دیبا مووی مطابق با فرهنگ خانواده های ایرانی و طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، با یاری خداوند متعال، سرویس دهی خود را به تمامی فارسی زبانان جهان برای همیشه به صورت رایگان ادامه خواهد داد.
ما در دیبا مووی اخلاق را سرلوحه خویش قرار داده ایم و با توجه به اینکه فعالیت سایت برای مردم کشورمان و در جمهوری اسلامی ایرانانجام میشود خود را ملزم به رعایت موازین دینی و قوانین کشورمان میدانیم در این راستا خطوط قرمزی برای خود قرار داده و همواره به آن ها پایبند هستیم.

.

الف) حمایت از آثار ایرانی: تمامی آثار ساخته شده در میهن عزیزمان به صورت قانونی و از لینک های خرید خود موسسات صاحب اثر در دیبا مووی قرار میگیرند.

ب) قوانین و فرهنگ ایرانی: دیبا مووی به هیچ وجه اقدام به انتشار آثار و محتوایی که با قوانین، دین و فرهنگ کشورمان در تضاد باشد نکرده و نخواهد کرد، ما از دل فرهنگ ناب ایرانی اسلامی هستیم و در همه فعالیت های این وبگاه رعایت موازینی که با آنها زندگی میکنیم را در اولویت داریم.

پ) رسانه های بیگانه: ما هیچگونه همکاری با رسانه های خارج کشور که بدون مجوز و در حال فعالیت علیه ایران اسلامی هستند، نداریم و این رسانه ها مورد تحریم وبسایت دیبا مووی هستند.

ت) اخلاق مداری در انتخاب آثار دوبله جهت انتشار: تمامی فیلم و سریال هایی که به صورت دوبله در دیبا مووی پخش میشود با رعایت شئونات اخلاقی و عدم تغییر در محتوا بوده و پخش آن ها مناسب فضای خانواده میباشد.

.

با تشکر
تیم مدیریت سایت دیبا موویز